Kerro kuinka voimme olla avuksi ja jätä yhteystietosi. Olemme sinuun yhteydessä viimeistään seuraavana arkipäivänä.
Tarjous ei sido sinua mihinkään. Sinä päätät jatkosta.
Asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut ja vastausaika
saattaa olla normaalia pidempi. Vastaamme yhteydenottopyyntöösi mahdollisimman pian.
Usein kysyttyä vakuutusasioinnista
Tässä listattuna yleisimpiä kysymyksiä ja vinkkejä yritysvakuutuksiin ja vakuutusasioihin liittyen.
Voisiko näistä olla apua?
Mistä näen yritykselläni voimassa olevat vakuutukset?
- Näet yritykselläsi voimassa olevat vakuutukset kirjautumalla op.fi-palveluun ja siirtymällä Vakuutukset-sivulle.
Huomioithan, että tarvitset tätä varten digitaalisen asioinnin sopimuksen.
Mistä saan vakuutustodistuksen?
- Voit tulostaa vakuutustodistukset kirjautumalla op.fi-palveluun ja siirtymällä Vakuutukset-sivulle.
Katso tarkemmat ohjeet ja lisätietoa täältä.
Miten saan päivitettyä yrityksen osoitteen?
- Posti- ja käyntiosoitteenmuutoksen voit ilmoittaa helpoiten kirjautumalla op.fi-palveluun, siirtymällä Asiakkuus-osioon ja valitsemalla "Yrityksen tiedot".
Valitettavasti yrityksen muuttunut posti- tai käyntiosoite ei päivity meille automaattisesti YTJ:ltä tai Postista.
Mistä saan tietoa vakuutuslaskuihin liittyen?
- Löydät toimintaohjeet yrityksen vakuutuslaskutuksen yleisimpiin kysymyksiin ja tilanteisiin täältä.
Miten voin hoitaa yritykseni asioita verkossa?
- Tarvitset yrityksellesi digitaalisen asioinnin sopimuksen, jotta näet yrityksen vakuutukset kirjauduttuasi op.fi-palveluun.
Tekemällä uuden digitaalisen asioinnin sopimuksen varmistat, että saat kaikki palvelun ominaisuudet käyttöösi.
Löydät ohjeen digiasiointisopimuksen tekoon täältä.
Miten haen korvausta vahingosta tai seuraan hakemuksen etenemistä?
- Korvausasioihin liittyvät tiedot, kuten korvauksen hakuohjeen, käsittelyajat ja oikaisupyynnön teko-ohjeen, löydät täältä.
Eikö näistä ollut apua? Sulje ikkuna, niin pääset lähettämään oman kysymyksesi.